Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 3 januari 2011

Eerste avond bij Open op de Aalmarkt.

Vandaag is het toch wel een bijzondere dag. Vanavond mijn tijdelijke atelier aan de Aalmarkt ingericht. Gistermiddag heb ik al mijn zware spullen al gebracht en vandaag het laatste materiaal. Gister ook gelijk een bezoeker op bezoek gehad, was nieuwsgierig naar de volgende kunstenaar!
Bijna alles hangt en staat klaar voor het grote werk. Wat een schitterende ruimte. Lekker groot en een schitterend uitzicht op de binnenstad. Wat een inspirerende plek, misschien dat mijn normale inspiratie van duinen en bloemen overgaat in het stadse. Bij mijn fotowerk vind ik dat ook altijd een inspirerende bron. Van verschillende fotoprojecten hangen er voorbeelden in het tijdelijk atelier.
Ik kan bijna niet wachten om morgenmiddag mijn laatste foto´s op te hangen en te gaan beeldhouwen!

Toen ik aan kwam fietsen ging de vorige gebruikster van Aalmarkt 17 net weg, Toyoko Shimada heeft twee maanden bij Open gezeten met de Advent Wonder Tree project.

Het wordt morgen moeilijk kiezen welke steen eerst bewerkt gaat worden, een groen serpentijn, een roze speksteen, een wit albast wachten allemaal. Nu natuurlijk niet te veel afgeleid worden door het uitzicht!

Kom allemaal eens langs!

Geen opmerkingen: