Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 27 januari 2011

Donderdag 27 januari 2011

Een moeilijke dag vandaag. Vandaag slecht nieuws gehoord over mijn collega en partner in de beeldhouwactiviteiten, Annette van Dorssen is zo ziek dat ze morgen maar het ziekenhuis moet. Ben erg geschrokken. Ik weet dat het niet lekker ging, en dat voelde ik ook wel, maar toch komt het als een grote verrassing... Leef erg met haar en de jongens mee...



 

Wilde vandaag het zwarte beeld afmaken maar ging niet lukken vandaag. Vanmorgen flink geschuurd, maar ben het er nog niet mee eens. Vanavond was ik er niet bij met mijn gedachten. Ben moe vandaag en ben heel blij dan eega morgenavond weer thuis is. Vanavond wel prive les gegeven, dat was leuk en gezellig en het beeld wordt ook mooi. Het is een groene Braziliaanse. Morgen drukke dag met Open, Mozaïek op school en ´s avonds workshop. Hopelijk kan ik zaterdag naar Annette.





Geen opmerkingen: