Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zaterdag 29 januari 2011

Zaterdag 29 januari bij Open.

Vanmorgen wat later begonnen, merk dat het vorige week best druk was zonder eega. Vanmorgen eerst naar Open, daar lekker gewerkt aan de witte Chinees speksteen, best al op geschoten. Daarna even de stad in voor mijn volgende project waar ik ieders hulp bij kan gebruiken!

De Primeur:
Het project wat ik nu aan het opzetten ben heeft de werktitel;
Urban Knitting at Leiden!



Iedereen die kan of wil breien, haken of punnikken kan meedoen! Ik ben op zoek naar personen die het andere willen leren, of die alleen in prive verband zelf lapjes willen maken of wol willen doneren (liefst lekker gekleurd) of die wol willen kopen voor dit project (kan bij de Wibra al voor €1,00 per bol van 100gr). Het doel is dat we met elkaar Leiden versieren met onze Knitting tag! Plannen genoeg, nu nog een hoop handen om het te realiseren! Voorbeelden  kan je vinden op oa.  http://www.wildbreien.nl/ of http://deputy-dog.com/2008/11/urban-knitting-worlds-most-inoffensive.html (deze laatste is echt geweldig!)



Meer informatie volgt nog!

Wil je wel gelijk beginnen, dat kan. Neem dat even contact op via mail: info@simonevanolst.nl of via het reactie formulier op dit blog.

Tot morgen weer! Fijne avond...

Geen opmerkingen: