Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 30 januari 2011

Zondag 30 januari 2011

Wat een leuke dag weer! Bij Open kwam er een persoon binnen die boven gemiddeld geinteresseerd was in mijn beelden! Altijd leuk om te horen. Blijf altijd toch een beetje onzeker over mijn kwaliteit!
Het bij Open mijn zwarte speksteen beeld verder geschuurt maar door het koude weer is het bijna niet te doen... Krijg allemaal kloven in mijn handen... Balen...
Toen thuis snel even douchen en aan de brei... ben al een heel end met mijn bekleding van mijn fiets, is toch een soort promo voor het project. Daarna snel naar een verjaardag en even lekker eten daar!  (foto onder, in het echt zijn de kleuren veel feller, binnenkort te zien op mijn fiets, te spotten in Leiden City!!!)


Morgen weer aan de slag, nu met breinaalden op de bank! Eindelijk weer eens tv kijken, heb ik veel zin in.
Tot morgen!

Geen opmerkingen: