Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 4 januari 2011

Dinsdagmiddag 4 januari bij Open Aalmarkt 17

Vandaag de eerste 'werkdag' in het atelier op Aalmarkt 17! Eerst nog even wat foto´s gehaald bij CopyCopy. Vijf afdrukken op A2 formaat om de boel aan de muur een beetje op te fleuren. Nog wat laatste puntjes op de i gezet en toen kon ik dan eindelijk beginnen met hakken.

Toch gekozen voor het roze Chinees speksteen, daar even flinke gaten in gehakt. Heerlijk dat je met niemand rekening hoeft te houden. Of ik nu thuis hak of in Atelier de Mors je moet toch altijd rekening houden dat iemand anders ook de ruimte wil gebruiken en misschien geen zin heeft in veel herrie of stof. Nu hoef ik alleen maar een beetje te vegen en weg kan ik. Dat is wel erg verwennerij!

Ook nog even een nieuwe foto van de gevel gemaakt. Het is zo gek om je eigen naam op de pui te zien staan, maar natuurlijk ook echt super dat ik deze kans heb gekregen van de dames van Peen en Ui en het Cultuurfonds Leiden natuurlijk.

Morgen kan ik helaas niet naar het atelier. Maar donderdagmorgen en donderdagavond ben ik er weer. Kan bijna niet meer wachten om door te gaan. Vanavond even een afspraak met de penningmeester van KunstCollectief de Mors, Arnout Kruijshaar (van Sonja, 20 over 7 , non- verbale spiegel van het leven, een lachspiegel dat wel!) over de Kunstvaart aankomende zaterdagmiddag. We kunnen dan samen een presentatie geven wat we zoal doen bij het collectief en wie wij zijn. Dus even voorbereiden dat het kort en bondig blijft. Hopelijk mogen we het geven in eigen atelier op de Aalmarkt daar hangen nu ook allemaal foto´s en artikelen over het Kunstcollectief de Mors. Is toch altijd leuk als er nog wat te zien is.

Donderdag is er weer nieuwe blog-post.




Geen opmerkingen: