Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 20 januari 2011

Donderdag 20 januari bij Open

Weer zo´n chaos dag... Af en toe loopt echt alles door elkaar. Na een onstuimige dag, vanavond naar het atelier bij Open. Had vandaag ook een wijkbewoner voor een prívéles beeldhouwen in speksteen. Erg leuke ervaring toch altijd weer om met elkaar te werken. Ik begeleid in het proces maar ga er niet de hele les naast staan om de hand vast te houden. Het is ook belangrijk om een eigen 'band' met de steen te krijgen. Natuurlijk ben ik daarnaast gewoon aan het werk en houd ogen en oren open om te kunnen begeleiden. En leuke vrouw en ik denk dat ze ook de juiste steen heeft gekozen. En dat het er ook heel goed gaat uitzien.

Vandaag verder gewerkt aan de Spaans albast kolom. Het wordt nog een heel werk om de steen te krijgen waar ik het wil. Het stuk wat is geplakt blijft toch een storende factor en ik denk dat er toch een punt komt dat het weg is...


Foto´s zijn vandaag vrij donker, dus is er niet zo goed te zien wat ik vandaag heb gedaan. Er komt een soort lus in tussen de beide uiteinden.
Morgenochtend ben ik er niet, ga toch even naar de dokter met de jongste telg. Dus waarschijnlijk ook niet werken aan de mozaïekbank voor de Morskring. Helaas, heb er erg veel zin in. Misschien valt het allemaal mee morgen. Morgenavond wel weer workshopavond in het Atelier bij de Mors.

En maandag toch wel een spannende dag, dan is er weer een bezichtiging van de twee winkels die wij gebruiken voor onze activiteiten voor stichting Kunstcollectief de Mors. Dus allemaal duimen dat we toch weer een tijdje mogen blijven zitten!

Geen opmerkingen: