Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 23 januari 2011

Zondag 23 januari bij Open

Vanmorgen vroeg naar Open. Wilde vandaag flinke aan de slag! Ben ondertussen al een heel eind met het stuk Chinees speksteen zwart/wit. Eerst nog flink aan de bak. Ik heb op het moment veel speksteen met kristallen. En zo ook deze. Nog nooit gehad bij de Chinese steen. Dus of ik heb altijd geluk gehad of ik heb nu pech! Vandaag weer een hoop enthousiaste mensen in het atelier mogen ontvangen. Het blijft heel raar dat mensen zo enthousiast reageren op je eigen maaksels!
Er komt nog wel een gat in de ronding bovenaan. Dan vangt het beeld een stuk meer licht. Hij is al wel helemaal los aan de onderkant en aan één zijde. Hij moet natuurlijk wel aan een klein stukje blijven hangen! Wat best een probleem wordt omdat op de plek waar ik dat bedacht had er dus veel kristallen in de steen zitten! Dat wordt dus doorwerken.

 


Morgen komt mijn moeder op de jongste passen, hij is nog niet helemaal lekker en moet zelf een hoop doen. Ik heb namelijk dinsdag een bespreking over een project voor JES Rijnland over moedersschap en kunst. Heb een boel leuke dingen in gedacht dus hoop dat we het eens kunnen worden. En ´s middags nog even naar Open zo rond de lunch tot aan uurtje of 3. Hoop dat het gat te hebben gemaakt.

Vandaag is het helaas niet gelukt om de schijf van Albast op de sokkel te krijgen. Het was gewoon te druk. Jammer want manlief vertrekt naar Brussel dus zal even moeten wachten op zijn expertise!

Nog even werken en dan snel gaan slapen, het wordt weer een enorm drukke week!


Geen opmerkingen: