Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 10 januari 2011

maandag 10 januari

Vandaag gebeurde wat ik eigenlijk al had verwacht. De groene Chinees speksteen is gebroken. Van één kant is de helft eraf. Een klein tikje was genoeg. Ik ben wel blij dat het in dit stadium van het beeldhouwproces is gebeurd. Nu heb ik nog alle tijd om een ander plan te trekken en eerlijk gezegt doet het een steen soms ook veel goed.


Toch wel een rare dag geworden. Na zo´n breuk ga je niet gelijk verder. Moet er dan toch even over nadenken. Een nieuw begin maken. Ik wist van te voren dat het een moeilijk geval zou worden, zeker door alle kristallen en het plakjes karakter van de steen. Wie weet wordt het nog iets geweldigs. Morgen nieuwe poging.

Geen opmerkingen: