Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 18 januari 2011

Dinsdag 18 januari bij Open

Het was vandaag een rare dag. Vannacht werd de jongste ziek en dus ging de hele dag op de schop. Eigenlijk wel eens lekker zo´n break! Vandaag een hoop kleine klusjes en workshops gepland. Vanavond toch nog even naar Open geweest. Ik kon het toch niet laten. Ben begonnen om de Spaanse albast te schuren met 120 droog, 240, 400, 600, 800, 1200 korrel nat. En uiteindelijk zelfs nog in de impregneerolie en de steenwas gezet. Wat kan er toch een hoop gebeuren in één avond...



Gister, ongepland ook nog even een onbehandeld eiken sokkel van 77 cm hoog gekocht voor dit beeld. Ik kon de aandrang niet weerstaan. Vrijdag hoop ik tussen alles door nog even naar de beeldhouwwinkel in Scheveningen te gaan om een pen te halen. Dan kan het beeld (ook nog zonder naam!) misschien komend weekend opgezet worden. Wilde voor dit beeld geen hardstenen sokkel, het moet dan wel een heel groot stuk worden en dat vind ik qua kleur dan te overheersend bij de mooie steen. Hoop dat het gaat lukken.

Vandaag ook een artikel in het Leids Nieuwsblad over de mozaïekbank van Social Sofa´s voor Openbare basisschool de Morskring.  En een leuk stuk in dezelfde krant over het geweldige initiatief van de Torteltuin op de Lage Morsweg. Binnenkort gaan we, de leden van het Kunstcollectief de Mors, samen met wilgentenen, het Morsmonster maken voor de ingang van de Torteltuin. Het lijkt me heel leuk om te gaan doen. Er kan al gespeeld worden in de tuin. Er is de afgelopen twee zondagen zo hard gewerkt door initiatiefnemers en buurtbewoners!


Geen opmerkingen: