Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 24 januari 2011

Maandag 24 januari

Wat een drukke dag vandaag! Vanmiddag in het atelier op de Aalmarkt geweest en verder gegaan met het stuk Chinees speksteen zwart/wit. Vanmorgen en vanavond druk aan de slag voor het Moederschap en kunst-project voor JES Rijnland. Ik verkijk me altijd op de hoeveelheid werk dat het geeft. Ik had best al veel gedaan en wilde toch nog even wat puntjes op de i zetten, blijk ik dan toch weer de hele dag bezig te zijn...
Vandaag de jongste nog niet naar school, was nog niet helemaal lekker, dus gelukkig maar dat er lieve oma´s bestaan!
Vanmiddag had ik voor het raam van het atelier een vrachtauto staan, dus het leek wel nacht en natuurlijk geen bezoekers gehad. Zo wie zo had ik er ook niet meer uit gekund. De vrachtauto stond pak en beet 10 cm voor mijn deur... Wel jammer, normaal heb ik op maandag altijd wel wat bezoekers/kijkers.




Vandaag ook een bezichtiging voor verhuur gehad in ons atelier de Mors op het Diamantplein. Ik heb er niks van gehoord dus hoop zo dat we voorlopig nog mogen blijven zitten. Anders staan we toch met alles op straat en onze cursussen kunnen dan ook niet meer doorgaan binnen het atelier... Dus allemaal nog even blijven duimen...
Misschien als ik morgen de reserve sleutel kom ophalen, dat ik er dan wat van hoor. Morgenmiddag weer een gesprek met de dames van JES en dan hopen dat onze visies en doelstellingen niet te ver uit één liggen, zo dat we binnenkort met het project kunnen beginnen.

Morgen meer nieuws...

Geen opmerkingen: