Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 28 januari 2011

Vrijdag 28 januari 2011

Drukke dag vandaag! Begonnen vanmorgen bij Open. Gewerkt aan een nieuw stuk... Wit Chinees speksteen. Het was er erg koud dus voelde er weinig voor om met mijn handen in het koude water te gaan om de zwarte speksteen te schuren.



Daarna door naar de Openbare basischool De Morskring voor het social sofa project. Samen met de kinderen uit een aantal klassen zijn we weer aan het mozaïeken geweest.





En vanavond naar Atelier de Mors om begeleiding te geven bij het beeldhouwen! De dames en heren hebben me al bijna niet meer nodig. Dus een kleine start gemaakt met het begin van een nieuw project!

Ik wil graag Leiden gaan bekleden met breisels en gepunnikten en gehaakte bekledingen van vanalles en nog wat! Wie wil me helpen met vierkantjes breien? Vaak wordt het Urban Knitting of WSild Breien genoemd. Het is ooit begonnen in Amerika en inmiddels is de wereld besmet met het versier virus! Binnenkort horen jullie meer van mijn plannen! Maar als je niet kan wachten en al vast wil helpen, alle hulp is natuurlijk welkom, kan je mailen op info@simonevanolst.nl  voor vragen, hulp of geweldige ideëen!

Tot morgen!

Geen opmerkingen: