Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 11 januari 2011

Mogelijke deelname aan nieuw programma van IDTV voor de AVRO!

Vanmiddag kreeg ik een mailtje. Of ik voor een nieuw televisieprogramma een foto van het beeld dat ik wil laten zien tijdens de voorronde van het programma; "op zoek naar de nieuwe Rembrandt" wil opsturen. Het wordt een programma als so you think thema maar dan met beeldend kunstenaars. Nu wil ik graag een foto opsturen maar weet niet van welk beeld. Dus hebt ik bedacht  om de keuze van mijn twee beelden op mijn blog te zetten en dat iedereen daar dan uit kan kiezen. De meeste stemmen gelden!

Mijn keus is:
Beeld 1: Vrijheid (geïnspireerd zoals bijna al mijn werk op en rond het duingebied van Wassenaar, gemaakt ik Spaans wit albast. Maten incl. hardstenen sokkel, H:40 cm, B 30 cm, D 20 cm)


Beeld 2: Krul (inspiratie is het zelfde, gemaakt in Spaans wit albast. Maten incl. hardstenen sokkel; H 27 cm, B 30 cm, D 16 cm.)


Maak je keuze door een reactie via het blog te geven onder vermelding van de naam van het beeld of nummer 1 of 2. Je kunt mij ook een mailtje sturen naar info@simonevanolst.nl

Laat mij het zo snel mogelijk weten! Dan kan ik het uiterlijk morgenvroeg doormailen naar IDTV en dan laat ik natuurlijk zo snel mogelijk weten wat de reactie is. Als het goed is moet ik dan voor vrijdagavond bericht hebben of ik vrijdag 21 januari 2011 in Amsterdam moet komen.

1 opmerking:

Arjan zei

Hoi Simone. Wat leuk dat je misschien met dat programma mee kunt doen! :-) Ik zal alvast voor je duimen. Ik vind zelf beeld 2 "Krul" het mooist. Groetjes, Arjan