Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 30 december 2010

Openingstijden bij Open | makers aan de Markt

Mijn openingstijden voor het tijdelijke beeldhouwatelier bij Open | makers op de Markt zijn bekend. Kom allemaal eens kijken, de koffie pruttelt en de thee is warm! In het atelier is te zien waar ik op het moment mee bezig ben. Er gaan diverse stenen mee, ook is er een collage wand met artikelen en eigen fotowerk. Ook neem ik wat abstracte tekeningen mee met het thema strand en duinen in alle seizoenen. En natuurlijk veel beelden, sommige zijn al klaar, andere ben ik nog druk mee bezig. Ik werk altijd aan meerdere beelden tegelijk en liefst ook van verschillende steensoorten. Genoeg te bekijken dus! In dezelfde periode van januari en februari is bij Open ook Theatergroep Katfam te zien op nummer 15c en op 15b is een projectafsluiting van Mediatechnologie studenten en muzikant Jan Stroomer te zien en te horen. Laatste twee worden in februari weer opgevolgd door een nieuwe lichting Open deelnemers. Zelf ben ik vanaf maandagavond 3 januari tot zondag 27 februari deelnemer bij Open | makers aan de Markt.
Op mijn blog ga ik een (foto) verslag maken van de vorderingen binnen mijn tijdelijk atelier.



De voorlopige openingstijden onder voorbehoud zijn:

Maandag 13:00 tot 14:30 uur
Dinsdag 13:00 tot 14:30 uur
Woensdag 9:00 tot 11:15 uur ( om de week aanwezig)
Donderdag 9:00 tot 11.15 uur en
Donderdag 18:30 tot 21:30 uur
Vrijdag 9:00 tot 11:15 uur
Zaterdag 10:00 tot 17:00 uur
Zondag 12:00 tot 17:00 uur

Zeker niet aanwezig:
Zaterdag 8 januari, Zondag 9 januari (werken met de wijk in de nieuwe torteltuin op de Lage Morsweg!),
Vrijdag 14 januari, Zondag 16 januari (werken met de wijk in de nieuwe torteltuin op de Lage Morsweg!),
Dinsdag 25 januari.

Mijn tijdelijke atelier bij Open | makers aan de Markt is gevestigd op Aalmarkt nummer 17, de winkel van de toenmalige schoenmaker naast de V&D en de Waag. Makkelijk te bereiken met de bus op de Breestraat en met de auto is het makkelijk parkeren op de Haagweg en met het busje wordt je dan op de Breestraat afgezet. Daarna is het nog een kleine 2 minuten lopen.

Tot ziens bij Open | makers aan de Markt nummer 17!

Geen opmerkingen: