Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zaterdag 7 mei 2011

zaterdag 7 mei

Donderdag op de Oegstgeest Kempenaer 5 mei Fair schitterende dag geweest met veel zon en blij mensen! 
Leuk al die reacties van voorbijgangers te horen. Door het heerlijke weer was de sfeer op de markt dan ook heel gezellig. Veel bekende die ook even een bezoekje aan Oegstgeest hadden gewaagd!

Al met al zijn er veel flyers meegenomen over de workshops die lopen via het Atelier de Mors. Gelukkig had ik ook wat verschillende ruwe steensoorten meegenomen en konden bezoekers eens zien wat het startpunt van een workshop is!



Het was wel erg vroeg uit bed, maar het was het waard. Verkijk me altijd op de hoeveelheid werk om zo´n kraam ´s morgens in te richten. Duurt altijd veel langer dan gepland. Jammer was wel dat wij dachten dat het meer een kunst/antiek/boekenmarkt was en dit was meer een braderie. Maar ja, als er iets uit voortkomt is dat snel vergeten. Zelf de bok was nog mee verhuist naar Oegstgeest!

´s avonds mijn bakfiets verkocht... De kinderen zaten er echt nooit meer in. Ik gebruikte de bakfiets nog wel eens voor het overbrengen van schilderijen naar of van het atelier maar dat was het. Dus dacht, ik waag het maar en zie wel of het verkocht wordt. Hij was toch duidelijk niet meer nieuw en goed gebruikt.. Nu hebben we er weer een ander jong gezin er blij mee gemaakt!

Gisteravond workshop gegeven, altijd leuk! Zie blog hieronder voor meer info als je zelf ook een keer wilt meedoen. Ook kan je op zaterdag 4 juni beeldhouwen tijdens het Morsfestival, zet alvast in de agenda.
Vandaag een drukke dag. 

Maandag weer wat brei tags ophangen in Leiden, en beeldhouwen. Dus tot dan.


Geen opmerkingen: