Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 15 mei 2011

Yarn Bombing day en nog veel meer!

Van de week lekker druk geweest met nog wat stukken breiwerk aan elkaar maken! Het zwarte lapje vond ik wat saai dus nu heeft het een leuk mint groen hart!


 Nog wat foto´s van de beeldhouw workshop van de vrijdagavond.



Jeanne is bezig in een Galastone.


Thea is bezig in een Chinees roze speksteen


Wat nieuw werk van mij in een Ivoorkleurige Braziliaanse speksteen


Tonnie is bezig in een zw/w Chinese speksteen


En ook Erwin is bezig in een zw/w speksteen. Het resultaat van de cursisten is te zien tijdens de expositie in ons atelier de Mors tijdens het Morsfestival op zaterdag 4 juni. Samen met nog meer werk van andere cursisten.



Op zaterdag 11 juni is het voor het eerst een echt Yarn Bombing Day ! En wij gaan mee doen! Op deze zaterdag kan je mee breien of haken voor ons goede doel, geld inzamelen voor Het Glazen Huis van 3FM Serious Request./ Het Rode Kruis!
Wat gaan we doen?

Van 12 tot 17 uur verzamelen we bij de Morspoort en pakken daar zoveel mogelijk delen van de brug en straatmeubels in! (zie foto van de Morspoort in Leiden) Vergeet niet een stoeltje mee te nemen!
Wil je meedoen? We breien en haken natuurlijk al wat van te voren! Mail me even op simone@morslevend.nl


Stukje van de website/mailing van Yarn Bombing.
Did you know that June 11th is the first International Yarn Bombing Day?
This initiative was started by Joann Matvichuk who lives in Lethbridge, Alberta (Canada). The hope is that by having yarn bombers around the world put up pieces of graffiti knitting and crochet on the same day, as a collective group. If you are are a knitter or a crocheter, I hope that you will join others in a day of world yarn domination (one of the main goals behind writing my book Yarn Bombing)!
If you’d like to get involved, there is an informative Facebook group and a website: http://iybd.blogspot.com/. The Ravelry knit graffiti, yarn bombing, and guerilla knitter groups should have local listings as well. 

Nu snel aan het werk aan nog wat tags voor morgen. Heb er nu weer twee klaar liggen! En moet ook nog even wat notulen van de bestuursvergadering uitschrijven.... We hebben weer geweldige ideeën in het vat!!! Spannend!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk initiatief!! Ik ben fan van het glazen huis, en ook van breien en haken. Wat kan ik me nog meer wensen?!

Simone van Olst zei

Hallo Toep,
Wat onwijs leuk dat je mee wilt doen!

inge zei

wat leuk !! jammer dat ik dan net op vakantie ben, had anders heel graag meegedaan, aangezien Leiden toch een stukje mijn tweede thuis is ;-)

Simone van Olst zei

Hallo Cri-cri, je kunt natuurlijk altijd een stukje handwerken, maken wij het op de Morspoort of op de Aalmarktbrug in september en dan kan je toch een beetje meedoen! Wij zouden het erg leuk vinden!