Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 11 mei 2011

Woensdag 11 mei



Vandaag het beeld van Chinees speksteen voor de laatste keer geschuurd en daarna in de olie en de was gezet. Even lekker oppoetsen met een flanellen doek en klaar is het. Ik heb besloten het beeld 'Gevleugd' te noemen. Hij past in mijn serie over bloemen maar heeft ook wat weg van de vleugel van een engel.... 

Vind wel de kleur in het echt mooier. Er zitten kleine donker roze spikkels in de steen, diep binnen de gelaagdheid van de steen, ziet er schitterend uit! Nu nog een mooie sokkel er onder. Even kijken of ik volgende week even naar de beeldhouwwinkel kan. Moet toch ook nog veel spullen halen voor het gezamenlijke kunstwerk uit Tufsteen wat we met bewoners en andere kunstenaars gaan maken op het Morsfestival op zaterdag 4 juni.
Nu even naar een borrel van een collega die vandaag jarig is, en vanavond nog even flink aan het werk voor het Morsfestival! Gisteravond nog even overleg gehad over de communicatiekant van het festival, er moeten natuurlijk ook weer mooie posters, banners en flyers worden gemaakt! 
Dus nog bergen werk te verzetten. Vandaag ook nog verder gebreid aan (bijna een sjaal zo lang) breitag met de tekst Morslevend.nl erop in rood en zwart en daar komen witte letters op en gekleurde symbolen. Deze maak ik voor een klokpaal op het plein van winkelcentrum Diamantplein. Hoop dat het uiteindelijk een beetje past!! Hij is eerder te groot, dan te klein... Anders is er een lantaarnpaal of boom de klos!

Tot snel!

Geen opmerkingen: