Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 16 mei 2011

maandag 16 mei

Gister enorm veel bezoek gehad op dit blog via ByMiekk.blogspot en metdehand.nl  Bedankt lieve meiden voor het publiceren van het Urban Knitting in Leiden project! Jullie zijn zeker een deel van het succes!
Gisteravond lag ik in bed nog even na te piekeren in bed.... Of het allemaal wel ging lukken en of er op 11 juni genoeg mensen naar Leiden komen en meedoen aan de eerste internationale Yarn Bombing Day... Bij de Morspoort in Leiden gelijk naast de mooie tuin van museum Volkenkunde...
Maar ook of we wel genoeg geld ophalen..
Je begrijpt dat de slaap niet gelijk toe sloeg...


(sorry kan niet meer terug vinden van wie deze tag is maar ben vandaag in de liefde dus!)

Maar had nog wel een leuk idee wat we gaan doen met al die breisels/haaksel als ze er af moeten van de gemeente. Ik ga er naast de wandkleden voor het goede doel ook een heel groot picknickkleed van maken en dan op de Dag van het Park volgend jaar mei gebruiken in een mooi park in Leiden. (gelijk een leuk Sociaal project!) Ik vind het zo leuk om er een positief vervolg van te maken. Ik hoop dat jullie dat met mij eens zijn!


Vandaag als alle buien weer uit Leiden zijn vertrokken wat breitags ophangen in de stad. Ben er gister met alle andere taken als voorzitter van het Kunstcollectief de Mors, niet meer aan toe gekomen (vind het altijd een lekker avond klusje!) Dus heb nog steeds maar twee tags klaar liggen dus nu maar even flink aan de slag en hopen op beter weer vanmiddag!


(geweldige foto, weet alleen niet meer van wie? Sorry)

Hopelijk tot vanmiddag met leuke foto´s van de laatste tags!


Geen opmerkingen: