Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 31 mei 2011

Morsfestival en Urban Knitting, Yarn Bombing Day!!

Wat een geweldige bende is het in huis... Het is niet goed om te veel projecten te gelijk te doen. Laten we zeggen: het is niet goed voor je huishouden!! Over 4 dagen is het Morsfestival en aangezien ik hier de projectleider voor het Kunstcollectief de Mors voor ben... Bergen werk te verzetten. En dan natuurlijk nog de ambitie om het Diamantplein op te pimpen met Urban Knitting... Heb pijn in mijn vingers!
En dan natuurlijk nog de organisatie van Yarn Bombing Day volgende week zaterdag...

Ik heb een paar beschamende foto´s gemaakt van mijn huishouden..




2 opmerkingen:

ByMiekK &Sew zei

Ik vind het er wel vrolijk uitzien :-)
Veel succes! ik ga komend weekend camperen en dan neem ik mijn haakwerkje mee. Ik hoop dat ik flink wat meters voor je kan maken!

Simone van Olst zei

Ooo, dat zou toch leuk zijn!! Bedankt dat je ons project steunt! Heel veel plezier op vakantie!