Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 10 mei 2011

dinsdag 10 mei

We zijn steeds beter te vinden op internet met ons Urban Knitting in Leiden project!
En nu ook op een ander blog! http://metdehand.blogspot.com/  Met dank aan de tweelingzussen Henriette en Wendy!


We zijn verder te vinden op:
metdehand.nl
marktplaats.nl
kunstzinning.nl
kunstwereldwijdnetwerk.nl
facebook.com
carrotcollectors.nl
leidenlokaal.nl
metliefdegemaakt.nl
er wordt al heel wat af getwitterd!
en natuurlijk ook op morslevend.nl
en mijn eigen website simonevanolst.nl


Heb je nog leuke ideeën of ben ik een site vergeten? Mail me even op simone@morslevend.nl



Van klein tot groot project, van recht toe recht aan tot alle toeters en bellen...



Natuurlijk mag iedereen meedoen, je hoeft niet persé uit Leiden te komen!

(foto´s zijn niet van mij maar van diverse internetsites over Urban Knitting en Yarn Bombing!)

Geen opmerkingen: