Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 12 mei 2011

Donderdag 12 mei.

Vandaag een hoop gedaan,  onder andere gewerkt met het stuk van de Chinese speksteen wat een paar weken geleden was gebroken van het grote stuk. Eigenlijk hoorde het rechts op de foto maar nu komt het stuk als tweede vleugel links achter het beeld op een eigen pin in de sokkel. Nu hopen dat ik genoeg body kan vinden in de steen want ik wil ook transparantie.  Juist het doorschijnend maken van een steen vind ik een enorme uitdaging, ik probeer het zo ver mogelijk te bereiken!


Vandaag weer zes stukken breisels geselecteerd om de boel in de stad op te fleuren! (het zijn meer stukken maar genoeg voor zes tags!) Nu is de krat met breisels weer leeg, dus wie nog wat heeft, stuur het op, of breng het langs. We kunnen het goed gebruiken!


Ook  nog twee leuke mails gehad over Urban Knitting in Leiden.

Allereerst, Marieke. Eigenaar van het leuke blog bymiekk.blogspot.com zij vind het initiatief zo leuk dat zij het op haar blog post en haar lezers ook op roept om mee te haken!
Ten tweede: De leuke eigenaressen van www.metdehand.nl hebben mijn advertentie over Urban Knitting in Leiden op hun homepage geplaatst onder : Voor jou Uitgezocht, zodat ik veel meer bezoekers op mijn advertentie kan krijgen! Ook jullie, Henriëtte en Wendy erg bedankt voor het leuke initiatief om het project van Urban Knitting in Leiden voor Het Glazen Huis te steunen!

Dus nog een laatste keer (echt niet....) doe mee! En help een hele boel geld in te zamelen voor het Rode Kruis!

Geen opmerkingen: