Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 1 mei 2011

Agenda komende expo´s en activiteiten.

Even een agenda van komende activiteiten:

Donderdag 5 mei: Expositie op Oegstgeest Kempenaer 5 mei Fair van 10 tot 17 uur.
Zaterdag 4 juniMorsfestival 2011 in Leiden. Braderie, kunstactiviteiten, expositie en workshops,en maken van gezamenlijk kunstwerk. Dit jaar wordt dit een beeld gemaakt van Tufsteen. Dit beeld wordt geschonken aan de wijk. Gezamenlijke bijdrage van Winkeliersvereniging Diamantplein, Serve the City en Kunstcollectief de Mors. Het Morsfestival is open van 10 tot 17 uur.
Vrijdag en zaterdag 22 en 23 juli: Expositie Deventer Kunstmarkt in de grote kerk van 10 tot 17 uur. (nog niet helemaal zeker.)
Laatste week van de zomervakantie: (ma 8 aug. tot zat 13 aug.) Kunstzinnige kinderactiviteiten in Atelier de Mors. Programma volgt op later tijdstip. Maar denk aan Beeldhouw workshop voor kinderen, mandala´s schilderen, ect.
Maandag 1 augustus tot vrijdag 30 septemberOpen | Makers aan de Markt, Aalmarkt 15. Ik zit in het atelier met mijn Urban Knitting in Leiden project voor het inpakken van de Aalmarktbrug (inzameling voor het Glazen Huis in december) en ook zijn hier mijn beelden te bezichtigen.
Zaterdag en zondag 10 en 11 septemberOpen Monumentendag in Leiden. Bij atelier op Aalmarkt 15 zijn leuke activiteiten en expositie in het atelier.
Zaterdag en zondag 24 en 25 septemberKunstroute Leiden. Expositie bij Open | makers aan de Markt in Aalmarkt 15. En onthulling in gepakte Aalmarktbrug en veel activiteiten op de Aalmarkt.
Zondag 25 september: Expositie bij de Kunstjaarbeurs in Amsterdam, Beursplaza/ world fashion centre.

Natuurlijk kunt u altijd bij mij thuis beelden bezichtigen waar u interesse in heeft. Zie voor mijn collectie, mijn eigen website: www.simonevanolst.nl of kijk op mijn verkoopsite: www.simonevanolst.exto.nl voor vragen of suggesties kunt u mailen naar info@simonevanolst.nl


Beeld 'Vlam' gemaakt in zwart Chinees speksteen met witte door adering. Op hardstenen zwarte sokkel. 
Maten: H 40,0 x B 21,0 x D 12, 0 cm. €525,00 (excl BTW) SvO '10.




Geen opmerkingen: