Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 6 februari 2011

Zondag 6 februari 2011

Vandaag in mijn blog...

De foto´s van de beelden die gister in Scheveningen zijn gesokkeld. En foto´s van mijn nieuwe beeld in Spaans albast!
De Indiaans witte speksteen, geheten: Geborgen.

De Chinees groene speksteen, geheten: Golf

Mijn nieuwe creatie van vandaag in Spaans wit albast: geheten: terugslag

En als laatste vandaag, de Chinese zwarte speksteen, geheten: muurbloem

Vandaag veel bezoekers gehad, wel vijftien personen verblijde mij met een bezoek aan het atelier op de Aalmarkt! En aantal heeft ook interesse in een beeld, sommige zelfs in beelden die nog niet voltooid zijn! Dat vind ik toch wel een groot compliment.
De hele dag vandaag zonder kunstlicht gewerkt, had mijn bok werkelijk bijna in het raam staan. Eigenlijk was het te donker om goed te werken, vandaar dat ik ook niet de zwarte en witte speksteen kon afwerken. Hopelijk kan morgen iemand de stop omhalen, anders komt ook de workshops maandagavond in het geding...

Gisteravond weer eens wat tijd besteed aan mijn website: http://www.simonevanolst.nl/ . Hij is een beetje aangepast en we (eega en ik) hebben besloten dat we in maart de pagina´s van beelden en fotografie gaan veranderen. Ik vind het er niet mooi uitzien. Ook ga ik enkele foto´s van de beelden overmaken. Maar dat is voor Maart. Nu nog maar drie weken werken op de Aalmarkt, het gaat zo snel. Zo´n heerlijk atelier went snel!
Het was jammer dat gister zoveel werktijd verloren is gegaan, maar wel lekker natuurlijk dat ik nog even naar de beeldhouwwinkel kon.

Straks de uitnodigingen voor de finissage per mail versturen en eigenlijk moet ik komende week ook nog tijd vinden om een persbericht te maken voor de finissage en posters op te hangen. Weet even nog niet wanneer en hoe ik het ga doen. Beetje erg druk komende week. Wie weet wil iemand mij even helpen met deze klusjes!

Morgen middag weer lekker aan de slag!

Geen opmerkingen: