Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 20 februari 2011

Zaterdag 19 en zondag 20 februari

Twee dagen hard gewerkt bij Open! Zaterdag een enorme hoeveelheid aan bezoekers gehad en allemaal in de laatste 3 uur... 16 bezoekers op één dag! En nog interesse in een beeld!
Gister heeft eega het grote stuk Spaans albast op de eiken sokkel gezet. Ik heb ondertussen het groene Indiaanse speksteen 'Ontdekking' geschuurd en in de olie en was gezet.



Vandaag 'Tegenslag' in wit albast afgemaakt en in de olie en was gezet. Ik hoop woensdag samen met Annette naar de beeldhouwwinkel te rijden om dit beeld te sokkelen samen met de roze speksteen (klein).


'Landschap' in Spaans albast op zijn Eiken sokkel! Totaal 153 cm hoog.


En nog begonnen aan een klein nieuw projectje.... Een plak Spaans albast van 1,5 cm dik! Hieruit komt een golf in twee dikte. De linker golf ligt achter de rechter twee golfbewegingen!

Vandaag ook nog bezoek gehad van een andere kunstenares. Clazien Jufffermans verblijde mij met een bezoek en had lovende woorden voor mijn beelden! Dat sterkt mij dan weer in het doorzetten! Mijn dag kan niet meer stuk!
Morgen ben ik inverband met de vakantie van de kinderen niet bij Open. Daarnaast heb ik ´s avonds een workshop via Fonds 1818 die een onderzoek zijn gestart naar allerlei ontwikkelingen in de kunstsector. Ik ga daar mee doen aan een workshop naar aanleiding van het onderzoek 'Cultuur als methode' . Dit is een onderzoek van ABF Cultuur en Apollo 13. Ik ben zeker vereert dat ik ben uitgenodigd!

Ik mag deze week afsluiten met een bezoekersaantal van 30!! Meer dan ik in mijn hele periode had verwacht!

Mijn aanwezigheidsrooster voor mijn laatste week Open is als volgt:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 10:00 tot 16:00 uur
Woensdag: Gesloten (naar de beeldhouwwinkel)
Donderdag: 10:00 tot 17:00 uur en 18:30 tot 21:00 uur
Vrijdag: 11:00 tot 17:30 uur
Zaterdag: 10:00 tot 15:00 uur en 16:00 tot 19:30 uur FINISSAGE!!!

Bijna is het einde van een heel leuke periode in zicht... Met pijn in het hard neem ik zondag na het opruimen afscheid van een geweldige plek!
Tot snel!

Geen opmerkingen: