Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 15 februari 2011

Dinsdag 15 februari 2011

Vanmiddag naar Open geweest en gewerkt aan de witte albast, Terugslag. Het is altijd veel werk om het beeld zo kaarsrecht te krijgen!

Vanavond gewerkt aan de afwerking van de Bloem, de zwarte Chineese speksteen. Ik moet zeggen dat hij erg mooi is geworden. De kleur is heel mooi, diep. Bij deze de foto´s!




Nog twee beelden te gaan. De groene Indiaanse speksteen, 'Ontdekking' en  de witte albast, Terugslag. Bij beide moet nog veel gebeuren, afschuren en bijwerken en dan natuurlijk nog polijsten en olieën. Hopelijk red ik het in een week. Daarna ga ik schoonmaken en opruimen in het atelier. Ik wil het natuurlijk zo netjes mogelijk hebben voor de finissage! In ieder geval redelijk stofvrij... Ik kan het natuurlijk niet hebben dat alle beelden mooi zijn gepoest en er dan een laag stof op ligt!

Hopelijk is er volgende week zaterdag een flinke opkomst!
Tot morgen!

Geen opmerkingen: