Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 25 februari 2011

Vrijdag 25 februari

Spannend vandaag.....Laatste echte werk dag in het atelier is achter de rug..... Morgenochtend presentatie van de beelden opbouwen, omkleden en feestvieren bij de finissage....!

Vanmorgen eerst overleg in Atelier de Mors gehad met alle organisatoren/deelnemende organisaties voor Festival de Mors op 4 juni 2011. We kunnen nu echt aan de slag en als het allemaal lukt wordt een geweldig en grootst feest!

Daarna in vliegende start naar de Aalmarkt en naar de V&D  voor de koop van het Leidsch Dagblad waar vandaag mijn stuk bij Heilig Vuur in de krant stond...

Vandaag alle beelden met polijsten en in de was zetten, mooi gemaakt! Was nog even hard werken! Vanmiddag Openmakers bijeenkomst op nummer 15. Altijd gezellig om nog even bij te kletsen en vandaag goede contacten gelegd voor mijn nieuwe project, Urban Knitting in Leiden. Het is nu zeker dat ik augustus en september op nummer 15 zit samen met nog een interessante dame, daarover volgt snel meer!

Ik was nog geen 10 minuten thuis om weer met een gesmeerde boterham naar Atelier de Mors te vertrekken om beeldhouwles te geven! Vanavond ondertussen wel gebreid... Ik wil toch nog een leuke tag achterlaten op de boom aan de overkant van het atelier dus die heb ik vanavond gemaakt onder veel commotie van de cursisten!

Nu nog even snel de vraagprijslijsten uitprinten, even televisie kijken en dan eindelijk naar bedje..

Geen opmerkingen: