Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 10 februari 2011

Donderdag 10 februari 2011, met zeer goed nieuws...

Vanmorgen lekker begonnen met de steen van gister. Even wat dingen aangepast die ik niet mooi vond. Daarna een gesprek met Sanne Dresmé van Peen en Ui over een nieuw project wat ik ga doen via KunstCollectief de Mors! Spannend, spannend.... Gaan ze het net zo leuk vinden... Eerst foto´s van 'De ontdekking' in Indiaans speksteen. Van alle kanten!!

Het beeld moet nog worden afgewerkt zoals ik eerder schreef, ga ik dat eind komende week en mijn laatste week bij Open doen. Dan kan ik namelijk geen beelden meer laten sokkelen. Dus kan ik me mooi bezig houden met afwerking.




Een dan mijn nieuwste creatie waar in vanmorgen aan ben begonnen. Het is weer een Chinees speksteen in roze en borduurt werden op het thema van de vorige roze. Het is een soort draai beweging.



En dan het leuke nieuws....


De dames van Open/Peen en Ui zijn net zo enthousiast over het Urban Knitting in Leiden project als wij, en zo gaat het project er uit zien.

We beginnen komende maand achterin de Hoge Mors met bewerken van straatmeubilair, werken dan naar de Robijnhof, het bejaardencentrum van de wijk. Daar gaan we de boel op fleuren. Dan werken we langzaam richting de Lage Mors en dan door Transvaal de Morsweg op, de Morspoort onder, over de Prinssesekade, en dan de Aalmarkt op. Zo ontstaat visueel een golf van breisels vanuit de achterkant van de wijk naar het centrum van de stad. Als hoogtepunt eindigen we dan met het inpakken van de Aalmarktbrug tijdens de Kunstroute van 2011!!!!! Iedereen die mee wil doen kan zich bij mij aanmelden. Het is de bedoeling dat het een aan een gesloten keten wordt zodat je vanaf het ene breisel altijd de volgende kan zien. Soms een klein stukje, soms een groter project. Wil je meer weten van mijn project neem dan even contact op via mijn blog of mail simone@morslevend.nl

We zoeken mensen/kinderen/organisaties die ons een warm hart toe dragen! Je kunt meedoen door wol of breinaalden, haaknaalden of punnikpaddestoelen te doneren, of door zelf mee te breien, haken of punnikken! Misschien met de hele klas, het de overblijf groep, met een groep dames, de basketbalclub, buurthuis of andere samenstelling. Ook deelnemers uit andere wijken van Leiden zijn natuurlijk van harte welkom!

Tot morgen!

Geen opmerkingen: