Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 22 februari 2011

Dinsdag 22 februari

Wat een leuk gesprek voor het interview voor het Leidsch Dagblad! Ik hoop dat het vrijdag ook zo overkomt in de tekst... En hopelijk ook met een leuke foto van mij tussen de beelden van mijn hand. Vandaag een relatief rustige dag en gelijk voel je het gewicht van de afgelopen hectische periode...

Nu nog even snel een mooie prijslijst maken voor zaterdag en mogen even een poster laten drukken om van de week buiten te zetten voor de finissage van komende zaterdag!

Morgen hopelijk ook even tijd om naar de beeldhouwwinkel in Scheveningen te gaan om de laatste twee beelden te sokkelen, de witte albast, 'Tegenslag', en de roze speksteen, 'Oorsprong'. Natuurlijk laat ik dan de foto´s op het blog zien!

Vanavond even een goede film kijken en even een rustmoment nemen! Als afsluiting vandaag een foto van mijn hand om in een lente sfeer te komen..
Tot morgen!


Geen opmerkingen: