Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 18 februari 2011

Donderdag 17 februari

Gister was het zo laat voordat ik weer thuis was, dat er geen puf meer in zat om te gaan bloggen. Sorry... Ik was gister met de auto meegereden naar de stad om bij de Wibra 177 bollen wol voor het Urban Knitting in Leiden project te halen. Uiteindelijk zijn het twee hele grote dozen vol! En natuurlijk bij aankomst in het atelier al vergeten dat ik niet met de fiets was gegaan. Uiteindelijk kwam de bus te vroeg voorbij op de Breestraat en dus een half uur in de kou wachten... Helaas.

Vandaag nieuwe kansen!
Bijgevoegd zijn foto´s van gisteravond. Ik ben bezig geweest met schuren van het Indiaanse groene stuk speksteen. Uiteindelijk klaar met korrel 60 en 120 droog. Hopelijk kan ik straks in het atelier met nat schuren beginnen.






Ook curist José is klaar met haar beeld in Braziliaans speksteen, hieronder de foto´s. De steen heeft een mooie tekening in verschillende kleuren groen, van heel licht tot bijna zwart. Ook de belijning heeft ze mooi gevangen. Hopelijk zien we elkaar nog eens terug! Wel heeft ze nog twee stenen meegenomen, een Chinese zwarte speksteen en nog een Braziliaanse groen!
Hieronder twee foto´s van haar resultaat!



Vanavond weer een blog bericht! Vandaag staat weer bol en vol van de activiteiten, Open vanmorgen, vanmiddag mozaïeken, vanavond workshop bij Atelier de Mors!

Geen opmerkingen: