Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 23 februari 2011

Woensdag 23 februari

Vanmorgen naar de beeldhouwwinkel geweest samen met Annette van Dorssen, mijn collega beeldhouwer. Wat blijft het toch een heerlijke winkel, voel me altijd een kind in de snoepwinkel!! Het is altijd moeilijk keizen tussen al die mooie stenen. Toch vier nieuwe stukken meegenomen. En het belangrijkste ook de twee beelden laten sokkelen. De spaanse albast 'Tegenslag' en de Chinese speksteen 'Oorsprong'. Ben voor beide goed geslaagd. Voor de albast had ik een sokkel laten maken en voor de Chinese had ik goede hoop dat er een mooi stuk grijs hardsteen verkrijgbaar zou zijn!

Gelijk alles weer in de etalage van het atelier geplaatst! In alle hectiek alleen vergeten ze even te fotograferen.... Niet zo slim natuurlijk want ik heb de foto´s ook nodig voor de prijslijsten voor komende zaterdag!
Dus die houden jullie nog te goed voor morgen. Net ook een sneak preview gekregen voor het artikel voor komende vrijdag in het Leidsch Dagblad en ik moet zeggen dat ze me goed heeft neergezet! Ben ook erg benieuwd naar de foto die erbij komt...

Voor nu nog één rustige avond en dan morgen een hele lange dag in het atelier. Ik wil er uiterlijk 10 uur zijn en dan tot ´s avonds een uurtje of 21:00. En vrijdag ook een lange dag, eerst in het atelier en ´s avonds beeldhouwles geven met onze gezellige groep!

Moet zeggen dat ik het wel spannend vind komende zaterdag, maar heb er ook zo veel zin in om alles mooi te maken en de gasten te ontvangen! Natuurlijk zal ik ook daarvan wat foto´s posten komende zondag.

Voor nu, een hele fijne avond en tot morgenavond! Als afsluiting wat foto´s van de beeldhouwwinkel in Scheveningen.




Geen opmerkingen: