Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 24 juni 2011

Nog een wolletje in de Morsstraat!


Deze gezellige beertag is te vinden aan de boom voor B&B,  Bed&Brood&Bloemen in de Morsstraat 42. Het B&B is van Janneke Termeer en de Breitag is gemaakt door Anneke Pander, heel erg bedankt voor de leuke bijdrage aan Urban Knitting Leiden! 
Janneke runt een onwijs leuke B&B in het midden van het oude centrum van Leiden met een eigen tuintje! Bedankt Janneke en Anneke!

Vandaag een korte blog, veel te doen... Vanavond weer beeldhouwles geven, gister even naar de Peurbakkentocht in de stad geweest... dan wordt het altijd te laat en zeker met andere leden van het bestuur/buren! Vanavond ook  nog uit met de moeders uit de klas. Ik kan helaas niet mee gaan eten door de workshop maar schuif dan erna even aan voor de borrel! Morgen een kinderfeestje, we gaan schilderen met 5 meiden, en ´s avonds het leukste van het weekend..
Museumnacht in Leiden! Echt geweldig en mijn vriendinnetje blijft lekker slapen, kids bij oma dus alle tijd om van al het moois in de stad te genieten! Duimen voor droog weer!

En eigenlijk moet ik nodig wat gaan doen voor de vakantie naar Italië!

1 opmerking:

inge zei

wat een leuke tag !! ik heb die nog niet gezien, maar komt vast wel bij mijn volgende bezoekje aan Leiden... het was iid heel leuk de mudeumnacht en ja je moet keuzes maken, er is zo veel he ...