Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 23 juni 2011

Nieuwe wolletjes, en een eerste vilttag!


Weer een heerlijke stapel met nieuwe breitags ligt te wachten om op gehangen te worden! Niet alles mag gelijk, sommige zijn gemaakt voor de Aalmarktbrug en zijn gedoneerd! Die bewaren we dus netjes! Moeilijk, moeilijk te beheersen, maar het 'moet'!


In het kader van de Leidse lakenfeesten 2011 (juni, cultuurmaand in Leiden)is er voor de deur van viltgalerie Lopsen door Hannie Huisman gevilt met wol van Drentsheide schaap, Wensleydale- en merinoschaap. Ze noemt het, 'Urban felting' (ik weet niet of dat al bestaat, maar vind het erg leuk gevonden! Op Google geen afbeeldingen van dit mooie initiatief gevonden.) De lokatie om dit moois te bekijken is, Morsstraat 16 in Leiden. Haar website is: www.viltgalerielopsen.nl  Hopelijk krijgen nog meer fietsnietjes in de Morsstraat zo´n mooi jasje van vilt. En een kleine hoop dat er ook een stukje vilt in de Aalmarktbrug te vinden is?!



Gisteravond laat kwam de achterbuuf nog een rokje brengen voor mijn andere boom in de voortuin! Nu zijn ze samen gerokt! En gelukkig heeft de achterbuuf de smaak te pakken en volgen er nog meer rokjes!!


Wil de meer weten van Urban Knitting Leiden, onze brei / haak club voor Het Glazen Huis Leiden? Mail dan even naar simone@morslevend.nl of kijk even op mijn website: www.simonevanolst.nl

1 opmerking:

inge zei

heerlijk...ik pik dit weekend hier en daar wel een ogenblikje mee tijdens de museumnacht ...