Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 30 juni 2011

Boom met breisels in Leiden in de fik gestoken....









Maandagavond 27 juni is bij ons om de hoek in de Carneoolstraat een breiwerk om een boom in de fik gestoken. Gelukkig heeft de boom weinig brandschade door het snelle optreden van een wijkbewoner met een flinke emmer water. Maar wat zijn wij geschokt. Dat dit in onze wijk gebeurt. Door zo´n project leer je duidelijk niet alleen de fijne kanten van de samenleving kennen maar ook zeker de min punten. Nog een geluk dat er niet een caravan in de fik is gegaan want die stond er vlak naast. 
Ik ben diep bedroeft dat dit moet....
En schaam mij voor onze 'nette' wijk...
Ik hoop dat ze diegene die dit gedaan heeft snel te pakken hebben...

2 opmerkingen:

inge zei

ik kan er niet bij dat iemand plezier kan vinden in vernieling... wat een innerlijke pijn moet je wel niet hebben om die op deze manier te tonen... en dat gebeurd in alle lagen van de bevolking, soms iets subtieler verborgen... als ze de dader hebben, laat hem tien keer zoveel lapjes breien dan hij/zij vernield heeft ...misschien ontdekken ze op die manier wat een energie mensen steken in het maken van de dingen...

Simone van Olst zei

Ik ben er zelf ook echt kapot van... gisteravond zijn er weer een aantal jongetjes van een jaar of 9-11 bezig geweest met het kapot maken van een ander stuk breitag... mijn lieve buurvrouw heeft ze weg gejaagd... Ben geschrokken hoe boos iemand kan reageren op andermans plezier en vreugde.. Ik hoop dat het hierbij blijft... Ik wil het project met een mooi doel niet laten verprutsen door iemand anders. We houden stug vol! Dat positiviteit mag winnen van alle ellende.