Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 15 juni 2011

Artikel Leidsch Dagblad en heel veel artikelen in de wijkkrant Morsetekens!


Artikel van Wilko van Zijverden over het hoofd van het Morsmonster wat ik ontvreemd en later kapot is terug gevonden in de wijkkrant Morsetekens in Leiden.


Interview in het Leidsch Dagblad over ons Urban Knitting Leiden project voor het glazenhuis! (voor overbuigen met een wijde blouse is niet handig als je al niet mager bent!!! Het lijkt wel een tent! ;-)


Foto van een breiwerk in de wijk, gemaakt voor Jeanne Broek op de achterzijde van de wijkkrant.


Nog een mooie foto van een breiwerk op de inhoudspagina van de wijkkrant.


Artikel over Beeldhouwen in de Hoge Mors is als klap op de vuurpijl ook geplaatst!


En nog een artikel over Urban Knitting Leiden! Het kan niet op vandaag. 

Dat is vast het tegenwicht van de ellende van vanmorgen. Mijn hele voordeurraam lag ik gruzelementen... Hij was helemaal niet hard dicht gevallen... Onverklaarbaar...pech hebben...
Nu hopen dat de ellende van vandaag over is... Ik heb mijn portie wel gehad vandaag..
Hopelijk morgen beter!

Geen opmerkingen: