Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 22 juni 2011

Nieuwe tag en kapotte breitags...

 

Heerlijke bloemen gekregen bij thuiskomst uit Bergen, van lieve Buuf P! (Er achter één van mijn tekstdoeken, op aanvraag te maken!)


Vanmorgen bij het boodschappen doen, waren een aantal breitags op het Diamantplein kapot, en één zelfs weg. Ik weet dat het erbij hoort, maar kan er niet aan wennen...


Deze breitag is zo omhoog geschoven dat ik er zelf met een trap niet meer bij kan om het omlaag te schuiven, lol zeg...


één breitag had allemaal brand gaten..


Maar ook leuk.. Achter buuf en ook cursist bij de beeldhouwgroep, heeft sinds kort ook de smaak te pakken en heeft mijn tag om de bomen in de voortuin opgepimpt met een leuk rokje!!

Nu nog even lekker breien voor de tv... man is naar yoga, kids slapen als een roosje (met prikkeltjes!) dus even het rijk alleen, en daar dan maar gelijk van genieten. Kopje thee erbij en heerlijk genieten!

Geen opmerkingen: