Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 8 juni 2011

Al een kleine berg met breisels voor zaterdag Yarn Bombing Day!



De berg met breisels groeit beetje bij beetje voor komende zaterdag! Internationale Yarn Bombing Day!! Mis wat geel dus ga zo even met geel aan de slag. Morgen komt mijn moeder nog langs, met hopelijk ook nog een stapeltje met breisels en ik weet van een aantal dat er druk geproduceerd wordt. Ben zo benieuwd hoeveel we kunnen samenbrengen...

Nog 3 dagen heel hard breien, de vonken vliegen eraf hier in huis! ;-) Nee, vandaag niet leuk blogs lezen enzo... Huishouden no way... breien dat is wat ik doe!! 

Dus pak je breinaalden en haaknaalden en een bergje wol en aan de slag!! 

Zaterdag 11 juni van 12 tot 17 uur in Leiden bij de Morspoort, Morsstraat (vlak bij het Centraal Station) bij mooi/droog weer buiten op een kleed voor Molen de Put, bij regen binnen bij DeLaSoul. Tot dan... Wil je meer weten? Mail me even op simone@morslevend.nl

Geen opmerkingen: