Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 13 maart 2011

Zondag 13 maart.

Een echte klussendag vandaag. Alles wat de afgelopen weken is blijven liggen wilde ik graag in dit weekend proppen, wat natuurlijk niet gaat. Maar heb toch een hele boel gedaan. Waaronder de tuin en ook een nieuwe tag geplaatst op een lantaarnpaal in de Kristalstraat.
En daarbij ook nog leuke contacten met buurtbewoners opgedaan!


Laatste draadjes vastmaken en dan is er weer een tag geplaatst!


Kaartje er aan, zodat iedereen wie het heeft gemaakt en met een oproep om ook mee te doen!

En daar is die dan weer! Deze tag is gemaakt door Jeanne, een wijkbewoner die mij weer aan het breien heeft gekregen en die ook beeldhouwles volgt bij Atelier de Mors. Heel erg bedankt Jeanne! Nu de straat steeds meer kleur begint te krijgen komen er ook steeds meer mensen naar mij toe als ik ze ophang!

Daar gaat het natuurlijk ook allemaal om! We willen alle Leidenaren oproepen om mee te doen aan dit leuke project, met als einddoel heel veel geld ophalen voor het Glazen Huis in december!!!

Kom op, doe mee! Breien is zeer makkelijk te leren!
Tot snel,
Simone

Geen opmerkingen: