Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 9 maart 2011

Woensdag 9 maart



Vandaag weer een nieuwe tag geplaatst!! Tweede boom in de Kristalstraat, een straat met maar 1 huis en een berg aan garageboxen... Op de hoek met de Hoge Morsweg!
Morgen weer een ga ik helaas niet reden, maar ga me suf breien vanavond.

Morgen nog even wat werken aan het plan voor JES Rijnland. Eigenlijk heb ik het al helemaal klaar voor volgende week maar wil er nog even aan sleutelen. En wil nog even wat vragen formuleren voor vrijdagavond de brainstroomavond met de jongeren van de JOR. Dus morgen toch nog een boel te doen!

Vandaag ook nog heerlijk aan de social sofa voor de Morskring gewerkt, natuurlijk met Barbara van Druten die de projectleider en kunstenaar is voor dit project! De bank wordt echt heel gaaf, zoals ik vorige week vermelde mag ik er geen foto´s meer van laten zien, want dan is alles al vergeven! Wacht maar af....

Tot snel!

Geen opmerkingen: