Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 22 maart 2011

Dinsdag 22 maart

Een dag!!!!
Vandaag 5 (ja echt 5) bomen getaged... Zie de foto´s.
Er stond een leuke foto in het Leidsch Dagblad over het MorsMonster, een creatie van Kunstcollectief de Mors en ook nog een artikel met foto in de woensdag editie van het Leids Nieuwsblad en vandaag heeft Arnout een interview gehad met de Telegraaf en de fotograaf is langs geweest in de Torteltuin. Daarbij hebben Arnout en ik volgens mij elk denkbare media wel gehad met ons persbericht!

Vanavond een meeting met Santie de Klerk, de dame waarmee ik in augustus en september de grote ruimte deel bij Open | makers aan de Markt, Aalmarkt 15 voor mijn Urban Knitting Project  voor Het Glazen Huis in december.

Dan nu de foto´s:



 Artikel in het Leidsch Dagblad van vandaag!

Morgen waarschijnlijk geen blog. Want morgen een drukke dag: Eerst mozaïeken op de Morskring met Barbara van Druten, daarna Cultuurnota bij cultuurmakelaar Erica Haffmans en daarna ´s avonds bij Open | Makers aan de Markt een meeting over `t Laatste Oordeel, een schilderij van Lucas van Leiden waarvoor nu een tentoonstelling is in de Lakenhal en een moderne interpetatie bij Scheltema. Start om 20 uur.
Tot snel!

Geen opmerkingen: