Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 28 maart 2011

28 maart deel 2!

We staan op de homepagina van www.wildbreien.nl met het Urban Knitting in Leiden project. De website van wild breien is een initiatief van Francine Oomen. Zij heeft pas het boekje 'Hoe overleef ik wild breien' uitgegeven en is de initiator van breien in Artis!

Je begrijpt dat ik het natuurlijk erg leuk vind dat ze aandacht aan ons goede doel wil geven!
Wil je ook meedoen?
Nodig mij dan uit om bij jou te komen breien. Bijvoorbeeld bij je in de voortuin (liefst met lekker zonnetje) of in je klas, op de sportclub, bij je oma of moeder in het bejaardenhuis of bij jou op de bank. Natuurlijk kan ik je leren breien. Het leukst is het al er meerdere deelnemers zijn als je mij uitnodigt!

Je kunt je zo vaak opgeven als je wilt!

Daarnaast zoeken wij nog mensen die wol willen doneren, breinaalden/haaknaalden over hebben. Of nog een oude gebreide sjaal in de kast hebben liggen. Het mag ook bijvoorbeeld een gehaakte bedsprei zijn!

Heb je geweldige ideeën, of wil je mee doen. Laat het me weten!
simone@morslevend.nl

Geen opmerkingen: