Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 21 maart 2011

Maandag 21 maart

OOOOOOO, wat is het lang geleden dat ik heb gepost..... Ik schaam mij diep....


Vandaag een hoop te vertellen! Er is weer zoveel gebeurd!

Laten we zaterdag nemen:
`s morgens en `s middags een hele leuke workshop beeldhouwen gedaan voor de Leidsche Ladies van The Red Hat Ladies! Ik denk dat ik met zekerheid mag zeggen dat het een geweldige groep vrouwen was. 


 En tegelijkertijd.... Een paar straten verder...
De hele dag hebben de jongens van ons Kunstcollectief de Mors heel hard gewerkt met leden van de PvdA om het MorsMonster in de Torteltuin vorm te geven! Zie hieronder de geweldige foto´s!

Hieronder ons officiele persbericht:

MorsMonster waakt over de Torteltuin!
Spring op je step, ren op je sneakers of duik in je skelter,  neem je vriendjes mee en ga snel kijken bij de Torteltuin! Sinds zaterdag 19 maart waakt er een levensgroot MorsMonster over de Torteltuin.
De Torteltuin is een natuurlijk bouwterrein dat (op eigen risico) toegankelijk is. Er staan stoere wilgenhutten, er is een takkenbrug voor de echte ontdekkingsreizigers en je kunt er spelen bij de zandbak en klimmen over vele muurtjes. Ook is er een kruidentuin aangelegd met echte fruitbomen.
Het KunstCollectief de Mors heeft, met hulp van de lokale PvdA fractie, een meer dan 6 meter hoog Morsmonster gemaakt dat nu waakt over de Torteltuin. Met zijn grote ogen zo groen als de lente en blinkende gouden tanden bekijkt hij iedereen die de tuin betreed. Zachtjes schudt hij zijn nek, waar wilgenvinnen als lansen uitsteken en wiegt zijn kolossale kop in de wind. Kom je ook gauw kijken?
De Torteltuin ligt op de hoek van de Lage Morsweg en de Damlaan in de Leidse Morsdistrict.





Je begrijpt, er gebeurd erg veel!!
En dan nog vrijdag: Ik werd gebeld door een jongen die graag een interview wilde afnemen over de leuke breisel op de Aalmarkt... Natuurlijk kan dat, en nog geen half uur later zat hij bij mij aan de keukentafel.
Lees de link voor het bericht op Leiden Lokaal!

http://www.leidenlokaal.nl/2011/03/18/kunstenaars-breien-voor-het-glazen-huis/

Dan is er onderwijl nog hard gewerkt aan de Social sofa voor de Morskring, zijn er wilde plannen voor een gaudi-achtige bank in Familiepark De Achtertuin, in het parkje naar Buurtcentrum Morschwijck!

Heb ik woensdagmiddag nog een leuke workshop armbandjes maken gedaan bij een goede vriendin van mij, haar dochter werd 6 jaar!

O, en nu vergeet ik nog iets leuks, Woensdagavond een training gedaan in Amsterdam. De training was georganiseerd en gemaakt door stichting Kunstweek en NABK. De training ging over de positie als kunstenaar ten opzichte van je zichtbaarheid en bereikbaarheid en hoe dit beter aan te pakken. Was een geweldige training.

Dinsdag een leuk gesprek gehad met JES Rijnland over een project van Moederschap en Kunst!

Vrijdagmorgen overleg gehad over het Morsfestival op zaterdag 4 juni! Het wordt echt geweldig. We hebben als Kunstcollectief weer een geweldig programma gemaakt! Kom en beleef/bewonder!

Woensdag ook nog iets geweldig mee gemaakt; Ben uitgekozen om in het boek Kunstgids mijn werk te presenteren! Dus dat doe ik zeker, dus nu nog even snel aan een tekst werken in Nederlands/Engels natuurlijk!

Je begrijpt na deze chaotische opsomming van mijn week dat het ook een chaos is in mijn hoofd en deze week wordt al niet beter!

Snel weer aan het werk! Tot snel!

Geen opmerkingen: