Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zaterdag 16 april 2011

Zaterdag 16 april.

Vandaag op cursus geweest in Scheveningen. Een cursus Steenkunde. Gegeven door Reinoud van Bemmelen in de ruimte van de Beeldhouwwinkel. Nu had ik het idee dat ik redelijk wist hoe verschillende stenen te herkennen en hun eigenschappen. Maar vandaag was super! Je duikt echt in het materiaal en leert alles van oorsprong tot het uiteindelijke product! Ik heb nog meer aandacht gekregen voor het schitterende materiaal!

Nu even lekker relaxen! Morgen weer een drukke dag met werken in de Torteltuin!!
Vandaag ook nog twee fimpjes van de Beeldhouwwinkel geplaatst op mijn blog over het marmer en travertijn van de Beeldhouwwinkel.

Geen opmerkingen: