Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 21 april 2011

Donderdag 21 april

Gistermiddag helaas door het mooie weer veel afzeggingen voor het knutselen gehad... Dus komende zaterdag tijdens het paas/lentefeest op het Diamantplein in Leiden kan er ook geknutseld worden tussen 11 en 13 uur in Atelier de Mors. ;Makkelijk als u uw paas-boodschappen gaat doen op het Diamantplein! Ondertussen kunnen kinderen van 4 tot 12 jaar bij ons knutselen. Aan onze grote tafel kunnen 7 kinderen tegelijk iets moois maken! Wil je meer informatie mail dan even naar simone@morslevend.nl


Voor iedereen die nu van een heerlijke vakantie gaat genieten...
Kijk eens hoe mooi onze eigen omgeving is!! (eigen foto van verlaten strand van Wassenaarse Slag op een zonnige ochtend.)


Eigenlijk had ik nu naar de bespreking, van de te maken Cultuurnota, van Erica Haffmans en kleine producenten en kleine podia, gegaan. Maar helaas is Annette vanavond ziek en dus ga ik het niet redden om op tijd bij de beeldhouw workshop vanavond aanwezig te zijn. Zeker nu ik moet openen. Maar gelukkig was het geen probleem en kan er ook een toelichting plaats vinden per mail. Het geeft even wat rust en ik kan ook nog redelijk eten!

Morgen weer een drukke dag. De jongens en eega hebben al vakantie maar ik heb nog een hoop dingen die moeten worden afgemaakt! Als het door gaat, plaats ik morgen een tag om de winkeldeur van Libertas op de Lage Morsweg. Moet ik nog wat voorbereiden voor het knutselen voor zaterdag en moet ik de knutsels van van de week op een leuke manier presenteren voor het paasfeest zaterdag.
Ook is er morgen een Open Makers meeting bij Open op de Aalmarkt en komt er ´s avonds een gast die interesse heeft in twee van mijn beelden... Spannend....


Geen opmerkingen: