Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 5 januari 2012

Sluiting Atelier de Mors

In verband met de drukte met het zoeken naar een atelierruimte in Leiden (maakt niet uit waar en hoe het er uit ziet) is het voor mij niet mogelijk om ook nog regelmatig te bloggen... 
Volgende week donderdag is het sleutel inleveren en moeten wij met alle spullen zijn vertrokken..

(dit was gister...)

(dit is vandaag....)

Dus ook hier in het kleine huis moet plaats gemaakt worden voor bergen dozen verf, kunstboeken en beeldhouwgereedschap, samen met flinke huisraad en beeldhouwbokken en natuurlijk stapels doeken en ezels..

We hebben we een schuur gevonden voor opslag van ons podium en kasten/stoelen/tafels maar door koud en nat.. niet geschikt voor doeken/verf en metaal... 

Duimen jullie mee... 


(ik vrees dat ik mij morgen zonder zadel en wiel voel...)




1 opmerking:

Marieke zei

Dag Simone, wat een ellende! Er moet toch ergens een plekje te vinden zijn? Ik zal mijn oren & ogen open houden (& duimen!), groetjes, Marieke