Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 7 september 2011

Nog geen schot...

Hier nog geen schot in de zaak....
Wel gister interview gehad voor de radio, Omroepwest... 
Was heel zenuwachtig maar het viel vanmorgen er mee...
Alleen die stem van mij...


Gisterochtend een interview over ons Urban Knitting project. 
Dat staat nu al ik het Leidsch Dagblad van vandaag...
Ook heel veel geschreven pers over mijn vermiste beeld...
Soms zonder foto...
Niet handig als je juist wilt dat iedereen het beeld herkend...


Ben nog niet zo in de bui om te bloggen...
Ben een beetje Murf...
Vanmorgen zijn er in het atelier opnames gemaakt voor Tv West 
Komt bij Tiswat om 17:12 uur en dan elk uur op tv...
Ben heel benieuwd hoe dat is geworden...
Hou niet zo van film met mij erin...
Foto´s ook niet trouwens...


Leuker nieuws is, 
Vrijdag zijn we ´s avonds ook open op de Aalmarkt ivm Midnight Walk 
Door de Leidse binnenstad...
Als je wilt kom lekker breien en haken...
Onze buren hebben een Etsy winkel geopend...
Tot 1 oktober is het feest...
Neem maar een grote portemonnee mee!


Nu weer boos gaan zijn op de bank...
Heb ik lekker zin in...
Doe het niet gauw toegeven aan boosheid....
Behalve af en toe uit je dak gaan...
Nu wil ik...
Mis alleen de storm van gister...
Regen en chocolade...


Moet het er mee doen vandaag...
Morgen hopelijk weer fris en uitgerust bed uit...
Nu zenuwachtig wachten tot 17:12 uur en 
Dan nagel bijten voor de tv...


Tot morgen in beter humeur...

1 opmerking:

inge zei

wees maar eens lekker boos , er is alle reden toe maar zie vooral ook nog de mooie dingen... geloof maar dat het geen geluk brengt als iemand zoiets oneerlijk bemachtigd ...maar zo jammer van het beeld ...