Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 2 september 2011

Foto´s van het beeldje in opdracht

Eindelijk kan ik de foto´s vrijgeven van het beeldje in opdracht. Het is een klein hartje zonder opsmuk, voor een verlatende collega op een ministerie. Ik vind het zelf zo´n lief gebaar, dat dit speciaal voor haar is gemaakt. Later hebben ze er ook nog een plaatje op de sokkel  laten maken.




Het beeld is 28 H x 14 B x 9 D. Het is gemaakt van Chinees speksteen en bewust simpel gehouden. Er is geen lijn te veel gemaakt. Ik vind het altijd erg spannend om iets te maken in opdracht, ook al is het een simpel ontwerp. Het is altijd weer duimen dat de opdrachtgever het naar wens vind! Gelukkig was dat zo in dit geval!


Op donderdag en vrijdagavond kunt u bij Atelier de Mors, Diamantplein 8, een beeldhouwcurcus volgen. Voor beginners en gevorderden. Voor 6 avonden les van 18:45 tot 21: 00 uur & bij de eerste les een steen erbij betaald u €60,00. U kunt doorlopend beginnen en een keer afwezig zijn is ook mogelijk. U krijgt een strippenkaart die onbeperkt geldig is.We werken in kleine groepen van ongeveer 10 deelnemers.  Wilt u meer weten? Mail dan even naar simone@morslevend.nl Als u meer van mijn werk wilt zien, kijkt u dan op www.simonevanolst/beelden .

2 opmerkingen:

Patrizia zei

Hij is mooi buuf! Vooral de balans in verhouding met de sokkel, nice!

Kisses! nummer61

inge zei

hij staat idd heel mooi op de sokkel... en als ik meer in Leiden zou zijn dan volgde ik zeker les ...is dit het ganse jaar door ?