Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 14 september 2011

De Leidse Stadskater


Eind augustus kreeg ik van Ama (Miss Minoes) een mailtje of ik 
een Leidse Stadskater wilde adopteren. 
Ik ben gek op katten dus dat was snel rond. 
En toen ....
Werd ik verliefd op onze nieuwe kater. 
Nu heb ik er ook één voor het atelier. 
Tijdens de kunstroute op zaterdag 24 september en zondag 25 september zal
 hij voor het eerst in zijn nieuwe omgeving buiten gaan wennen. 
Dat doen we dan van 12 tot 18 uur. 
En beetje bij beetje breiden we dat uit. 
En dan als het nieuwe huis klaar is op de Beestenmarkt, gaat hij naar zijn laatste lieve baasje. Iedereen kan dan op hem bieden, speciaal voor de Leidse Stadskater organiseert 3FM Serious Request een veilig. 
Is dat niet een mooi gebaar.
Het is fijn om zijn nieuwe baasje te zijn en gelukkig komt zijn eerste baasje nog vaak bij hem langs voor een aai over zijn bol!
Meer informatie over deze eerste baas kan je vinden op: www.missminoes.com

Kom je binnenkort eens langs in het atelier? 
De Leidse stadskater houd wel van een feestje!
Of kom de stadskater aanmoedigen als zijn eigen wollige vrienden in het atelier, samen op de Aalmarktbrug zitten uit te waaien. Op zaterdag 24 september is de officiële opening!



2 opmerkingen:

inge zei

we zijn terug voor de 3oktoberfeesten en hopen en dan hem ergens te treffen ...

Ama zei

Wat een leuk artikel, Simone. Wie weet gaan er wel meer Stadskaters opduiken in Leiden. Ik hoop stiekem wel op " copycats" =^x^=