Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 4 september 2011

Beeld gestolen bij expositie Open | Makers aan de Markt

Tussen vrijdagmiddag 2 september 14: 00 uur en zaterdagmorgen 9:00 uur is uit het atelier, Open | Makers aan de Markt, Aalmarkt 15 b, Leiden een beeld van mij gestolen. Het is naar alle waarschijnlijkheid gebeurt ´s middags tot middernacht. 

Als iemand iets gezien heeft wil diegene dan contact met mij opnemen. Als de persoon die het beeld zó mooi vond dat het meegenomen moest worden, toch spijt krijgt van zijn actie, bel of mail me dan dan trek ik de aangifte van diefstal in. Het kan ook anoniem, dan kiezen we een locatie waar we het beeld 'Krul' weer op komen halen.

Het beeld is voor mij van grote emotionele waarde en doet ook mee aan een tentoonstelling in Amsterdam op zondag 25 september. 

Ik hoop met al mij vezels in mijn lijf dat het beeld snel weer terugkomt. Albast, het materiaal waar het beeld 'Krul' van gemaakt is, is zeer kwetsbaar en beschadigd dus erg snel bij stoten.  Het beeld heb ik in 2009/2010 gemaakt, aan de onderzijde van het beeld is vlak bij de pin de afkorting SvO gegraveerd.




Dit is de locatie in de etalage bij Open waar het beeld stond tot vrijdagmiddag na 14:00 uur.

4 opmerkingen:

Patrizia zei

Ik hoop heeeel erg dat het onbeschadigd terug komt lieverd... :-(

Claire zei

Nou jaaaa, wat erg!! Ik hoop voor je dat ie terug komt! Groetjes, claire

inge zei

oh simone ik was er zo gek op ...wat erg...hier zijn geen woorden voor ...ik hoop dat die persoon heel erg spijt krijgt en het terug brengt maar ik vrees dat die mensen niet nadenken...

Ama zei

Wat vervelend. Ik hoop op een behouden terugkeer.