Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 31 augustus 2011

Nat. Kunstjaarbeurs & stem op kunstwerk v/d week bij Exto!


Mijn naam en beeld zijn opgenomen in de catalogus van de 
Nationale Kunstjaarbeurs in Amsterdam.
Op zondag 25 september worden daar twee beelden van mij geëxposeerd! 
In het World Fashion Centre/ Beursplaza.



En dit beeld doet mee aan een wedstrijd van kunstsite Exto als 
kunstwerk van de week in thema natuur.
Ik zou het geweldig vinden als je wilt stemmen!

Op deze Exto site heb ik ook een pagina:


1 opmerking:

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Hoi Simone,

Via, via op je blog terecht gekomen en het ziet er allemaal geweldig uit.
Ik heb mij bij je aangemeld als volger.

Je bent van harte welkom een kijkje te nemen op mijn blogs.

Groetjes Loes