Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 1 augustus 2011

Eindelijk tijd om een beeld af te maken!


Dit beeld is gemaakt van Spaans Albast en is maar 1 centimeter dik, dus vandaar dat ik er al heel lang mee bezig ben. Het heeft een tijdje in de schuur gelegen, gewoon omdat ik er geen engelen geduld voor had. Nu na de vakantie is er wat meer rust in mijn lijf. Niet omdat er niks staat te gebeuren maar gewoon om weer te doen waar ik het meest zin in heb. 


Dit beeld wordt een raam sculptuur, je ziet nu al, zonder dat hij is geschuurd en gepoetst dat hij veel vlekjes vertoont! Als je je hand er achter langs haalt voor het licht zie je nu al dat het echt heel mooi gaat worden! Nu duimen dat ik even die rust kan vast houden, zeker nu het even een paar dagen mooi weer blijft. Er gaat namelijk niets boven buiten in de tuin werken! 
Uit eindelijk wordt hij geplaatst in een sokkel ipv op een sokkel. 
Verder heb ik vandaag nog gewerkt aan een beeld in opdracht. Maar zoals je misschien al eerder hebt gelezen moet ik altijd aan meerder beelden gelijk werken, heerlijk vind ik dat!
Het beeld in opdracht is een beeld in Chinees roze speksteen. 
Het eind resultaat zal ik ter zijner tijd posten.
Zaterdag ook nog naar de Beeldhouwwinkel geweest en voor de Chinees speksteen voor de opdracht nog even door gereden naar Haarlem voor Keramikos. 
Maar later meer daarover, dan kan ik gelijk mijn steen aankopen tonen!
Voor nu genoeg. Morgen weer genieten van een heerlijke dag.

1 opmerking:

inge zei

lijkt me een fragile steen...maar het wordt vast wonderschoon !