Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 19 augustus 2011

Gisteravond eindelijk leren haken!


Gisteravond bij Echt Studio in Alphen leren haken! Samen met buuf P en buuf  J 
aan de slag en zowaar had ik het door!!! Er is een wonder gebeurd!


Mijn proeflapje!




Foto´s zijn erg slecht maar het gaat om het idee! Vanmiddag na Open gelijk aan de slag want natuurlijk kon ik het niet laten om wol in felle kleurtjes mee te nemen, en een boekje met handleidingen en haaknaald ook!  Zal de kleurtjes ook even posten!

Gistermorgen ook nog een grote verrassing gehad bij Open, Mevrouw van Mourik kwam
 66 meter lapjes brengen voor de Aalmarktbrug! Ja echt waar 66 meter!!! 
Geweldig en allemaal anders! Zodra ik de foto´s heb zal ik ze posten!
 Nu snel naar school en daarna aan het werk in het atelier!

1 opmerking:

inge zei

wow das nog eens een gift !! maakt al een heel verschil :-)